Simplu, sunt happy!



De câteva zile am o stare de bine. Nu mă întrebaţi de ce?! Nu m-am întâlnit în mall cu George Clooney, nu am câştigat la Loto, nu mi-a făcut nimeni cadou o vilă în Pipera, nu am cunoscut un brunet drăguţ în Bamboo…
Nici vorbă de toate astea.
Pur şi simplu am o stare de bine, sunt happylicious. Mă simt bine cu mine, mă bucur de primăvara de februarie, de flori, de oameni, de zâmbete, de animăluţe, de muzică.
Mă bucur pentru că am parte de toate acestea. Poate alţii şi le doresc atât de mult şi nu le pot obţine.
De ce să nu mă bucur că pot alerga şi mă pot juca cu animăluţele când alţii care nu au picioare sănătoase şi-ar da vieţile pentru aşa ceva?
De ce să nu mă bucur de libertate, de mirosul de primăvară, de mirosul florilor când alţii nu au toate aceste şanse?
Am auzit pe mai mulţi când spun că un om fericit este acela care se realizează pe toate planurile, are o familie…etc, poveşti din astea visătoare.
Eu sunt fericită când vine primăvara, când vine vara şi merg la mare, când vine toamna , când vine iarna.
Fiecare anotimp înseamnă ceva pentru mine, în fiecare ştiu să mă bucur de natură şi îmi place acest lucru.
Cred ca oamenii au prea multe griji azi şi au uitat să se bucure de lucrurile mărunte. Dacă te-aş întreba cum a fost ziua de azi ce mi-ai răspunde? Bine, în afară de bla bla-ul cu serviciul . Ce moment vesel ai avut azi?
Eu aş răspunde că simplul fapt că pot respira mi-a înveselit ziua de azi.