Dezinfectarea Facebook-ului

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu simt din cand in cand nevoia unei dezinfectii masive, mai ales a Facebook-ului care se pare ca este din ce in ce mai incarcat de tot felul de oameni care posteaza tot felul de bazaconii. De exemplu eu as vrea sa nu mai fiu agasata de tot felul de vegani si raw vegani care cred ca daca nu mananca animale nu vor face cancer niciodata. As vrea cumva sa le explic cat de mult gresesc, dar stiu ca de fapt nu am cu cine sa discut, pentru ca agresivitatea acestora este dusa de foarte multe ori la extrem.

Nu pot sa inteleg de ce acestor oameni le este frica de moarte. In fine... Poate sunt eu mai demoda veche :D

Dar mi-as dori sa se poata sa angajez o firma care se ocupa de dezinfectie Bucuresti ca poate traim mai in pace cu totii si nu ne mai aratam coltii la fiecare postare, desi noi nu suntem animale de prada. Astept sa vad cum decurg lucrurile in  urmatoarea luna, iar daca nimic nu se schimba promit sa imi fac curatenie drastica in prietenii de pe Facebook.

Desi nu am nimic cu persoanele care aleg sa nu manance carne, as prefera ca nici ei sa nu aiba ceva cu mine sau cu ce aleg eu sa mananc sau nu. Mi se pare fix o alegere care tine prea mult de intimitatea fiecaruia, iar daca vrei sa convingi pe cineva de nocivitatea alegerilor lui cred ca poti sa o faci si intr-un mod decent, fara sa agasezi, fara sa jignesti alte persoane care nu ti-au facut niciun rau. Pe voi ce va deranjeaza cel mai tare pe Facebook? Exista pentru voi un motiv pentru care v-ati inchide contul?